لوگو انتشارات تسهیلگر
کارگاه مبانی درست‌نویسی

برگزاری کارگاه مبانی درست‌نویسی در زبان فارسی

در

به مناسبت هفته کتاب، انجمن ویراستاران برنامه برگزاری کارگاه مبانی درست‌نویسی در زبان فارسی را در دستور کار خود قرار داده است. این کارگاه رایگان است و به‌صورت حضوری و برخط برگزار می‌شود.

مهدی قنواتی و هومن عباسپور، دو تن از کارشناسان زبان و ادبیات فارسی، تدریس این کارگاه را بر عهده دارند. سرفصل‌های این کارگاه عبارتند از:

  • اشاره‌ای به مهم‌ترین خطاهای زبانی
  • نگاهی به مهم‌ترین موارد در خط فارسی
  • مفرد و جمع در زبان فارسی
  • درآمدی بر گفتاری‌نویسی

در کارگاه آموزشی «مبانی درست‌نویسی در زبان فارسی»، شرکت‌کنندگان با مهم‌ترین اصول و قواعد درست‌نویسی در زبان فارسی آشنا می‌شوند. این کارگاه برای تمام افرادی که علاقه‌مند به بهبود مهارت‌های نوشتاری خود هستند، مفید است.

کارگاه «مبانی درست‌نویسی در زبان فارسی» پنجشنبه ۲۵ آبان ساعت ۱۴ تا ۱۸ در سالن سرای کتاب خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این کارگاه، به سایت انجمن ویراستاران مراجعه کنند.

نکات کلیدی این کارگاه آموزشی

چرا درست‌نویسی مهم است؟

درست‌نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌های نوشتاری است. استفاده صحیح از قواعد زبان فارسی، باعث می‌شود که نوشته‌ها دقیق‌تر، روان‌تر و تأثیرگذارتر باشند

چه کسانی که باید در این کارگاه شرکت کنند؟

این کارگاه برای تمام افرادی که علاقه‌مند به بهبود مهارت‌های نوشتاری خود هستند، مفید است. این کارگاه به ویژه برای دانشجویان، نویسندگان، روزنامه‌نگاران و سایر افرادی که به طور حرفه‌ای با زبان فارسی سر و کار دارند، ضروری است.

مزایای شرکت در این کارگاه چیست؟

شرکت‌کنندگان در این کارگاه با مهم‌ترین اصول و قواعد درست‌نویسی در زبان فارسی آشنا می‌شوند. این آشنایی به آنها کمک می‌کند تا نوشته‌های خود را دقیق‌تر، روان‌تر و تأثیرگذارتر کنند.


نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *